SEO, recunoscut in traducere drept optimizarea pentru motoarele de cautare are in traducerea clasica gasirea unor modalitati benefice de promovare prin intermediul carora o pagina sau un magazin sa poata fi gasit cat mai usor in mediul online. Iar daca site-ul tau este printre primele rezultate pe care ti le afiseaza Google atunci cand faci un mic research pe anumite cuvinte cheie (stabilite si ele la fel de atent), inseamna ca site-ul tau beneficiaza de o optimizare/promovare buna si ca a reusit sa se impuna in mediul online.

Rolul unui SEO bine facut este sa-ti creasca vizibilitatea, deci si numarul de cititori si de clienti.

Asa ca inainte de a avea asteptari peste masura cu privire la publicul sau clientii tai, ar trebui sa te asiguri ca pagina pe care o detii este foarte bine oprimizata din punct de vedere SEO.

Almiteri, poti stagna la un nivel in care prea putini sau nimeni sa nu te cunoasca si sa nu-ti descopere intreg potentialul tau.

Si pentru ca optimizarea SEO nu este alcatuita din elemente stabile, ci dintr-un complex de factori si practici, astazi iti oferim cateva sfaturi despre cum sa-ti optimizezi site-ul din acest punct de vedere.

SEO pentru incepatori

Materiale originale – Unul dintre elementele cheie de care trebuie sa te asiguri ca beneficiaza pagina si/sau site-ul tau e din pricina continutului.

Acesta trebuie sa fie 100% original, fara copy-paste, atat in ceea ce priveste materialele, denumirea site-ului, unicitatea conceptului, a informatiilor si/sau a produselor oferite. Un site ce detine continut unic, de preferat cat mai amplu, va fi mai bine vazut de catre motoarele de cautare.

Frecventa postarilor – Este de asemenea ideal sa postezi cat mai des si, de ce nu, sa-ti faci un “tabiet” din a posta zilnic sau la intervale cat mai exacte de timp.

De exemplu, daca vei posta in fiecare zi de joi la ora 20:00 si vei anunta acest lucru pe canalele de Social Media cu care este asociata pagina ta, cititorii fideli sau publicul interesat isi va face un obicei din asta si vor astepta in zilele de joi sa vada noutatile.

Alegerea cuvintelor cheie – Cuvintele cheie sunt reprezentate de acele cuvinte sau expresii de cuvinte care reprezinta domeniul/profilul tau si care anticipeaza care vor fi cautarile celor potential interesati.

Inainte de a stabili care sunt cuvintele cheie relevante este ideal sa te informezi si sa-ti alegi o serie de cuvinte cheie populare, frecvent cautate. Citeste mai multe pe https://www.linkweb.ro