Iesi din zona ta de confort S- ar putea sa generezi profituri bune, ca te regasesti intr-o pozitie placuta, alaturi de clientii si furnizorii pe care ii cunosti deja. Dar de multe ori in afaceri este mai important sa-ti asumi riscuri si sa incerci noi alternative pentru a genera o stare de bine. A fi reticent la schimbare inseamna a refuza oportunitatile care iti ies in cale.

Persistenta Potrivit lui Bob Parsons, presedintele Godaddy.com, o companie de servicii de internet de 2 miliarde de dolari, succesul este rezervat celor mai muncitori si perseverenti. Omul de afaceri afirma ca este foarte rar ca lucrurile sa mearga bine de la prima incercare, procesul constant de evaluare si autoevaluare este esential pentru atingerea obiectivelor . „Tentatia de a renunta nu este niciodata la fel de puternica ca atunci cand esti pe cale sa reusesti”, spune un adagiu chinez care denota ca perseverenta este cheia oricarei organizatii de succes.

Nu indeciziei Nu ia prea mult timp pentru a lua o decizie finala, aminteste-ti ca doar in foarte rare ocazii intreaga situatie si variabilele ei sunt in favoarea ta; evaluati circumstantele in mod eficient, conform evaluarilor constante pe care le-ati facut si luati o decizie prompta. Nu este vorba de a lua lucrurile cu usurinta, de a lasa detaliile la voia intamplarii, ci de a analiza chiar si cel mai mic risc si de a cunoaste bine afacerea, pentru a lua cea mai buna decizie.

Concentrati-va pe solutie, nu pe problemaNu conteaza ca ai cele mai bune practici, ca ai profitat de toate oportunitatile, ca esti cea mai norocoasa persoana din viata, dezavantajele vor aparea mereu din cand in cand; Problemele fac parte din viata si afaceri, dar capacitatea de a le rezolva si de a profita de ele ca modalitate de crestere depinde de fiecare persoana. Potrivit lui Donald Trump, omul de afaceri miliardar american, ceea ce conteaza nu este cat de rau arata lucrurile, ci concentrarea asupra solutiei; Potrivit lui Trump, de fiecare data cand apare o problema, este necesar sa ne intrebam: este aceasta o alerta sau o catastrofa?, tinand cont ca o catastrofa este un tsunami sau un razboi, orice altceva este o alerta.

A fi un lider exemplar Mentinerea unei reputatii in organizatie este vitala pentru a obtine cele mai bune oportunitati, acest lucru nu se realizeaza pe buze, ci este necesar sa avem cel mai bun tratament cu angajatii, colaboratorii, clientii, furnizorii, si cu toate acele persoane sau organizatii care intr-un fel sau altul au legatura cu firma.

Problema reputatiei este, de asemenea, legata de sustinerea principiilor etice. De multe ori in lumea afacerilor apar tentatii foarte interesante care aduc mari beneficii cu pretul sacrificarii unor precepte, aceasta actiune poate fi in detrimentul companiei si reputatiei liderului acesteia, iar in aceasta lume globalizata o reputatie proasta este foarte comuna. de depasit deoarece toti indivizii au acces imediat la informatie.

Gestionarea bunelor practici Tendinta actuala de responsabilitate corporativa vizeaza generarea unei serii de bune practici care sunt legate de contributia activa si voluntara a companiilor la imbunatatirea economica, sociala si de mediu; un rezultat triplu care este benefic pentru situatia competitiva si pentru adaugarea de valoare organizatiei. A fi eficient in aceste trei aspecte garanteaza un management mai reusit.

Sa ai o viziune si obiective clare Potrivit lui Li Ka Shing, un om de afaceri si investitor chinez cunoscut a fi al treilea cel mai bogat cetatean din Asia, cel mai important lucru in afaceri este munca si stabilirea de obiective clare si concise, doar in acest fel Obiectivele pot fi atinse rapid deoarece metoda poate fi stabilita mai clar.