Ferrari este una dintre cele mai prestigioase marci de masini din lume, nu numai pentru ca este una dintre cele mai de succes in cursa de la Le Mans sau pentru ca este sinonim cu viteza si putere, ci pentru ca este o marca care cauta mereu sa combine puterea. si estetica in acelasi loc si este renumit pentru ca are unele dintre cele mai bune modele de acolo.

De-a lungul istoriei sale, Ferrari , fondata in anii 1940 de Enzo Ferrari , a venit cu cateva modele iconice si revolutionare, unele foarte populare si usor de gasit (sigur, daca aveti buget), dar altele extrem de rare si atat. colectionarii innebunesc de fiecare data cand cineva isi face aparitia.

O astfel de masina rara este Ferrari 275 GTS construita in 1966 si proiectata de Pininfarina , o marca italiana celebra dedicata designului de masini si trenuri care a fost fondata in anii 1930. Doar 200 dintre aceste masini clasice si cu design elegant au fost produse in lume si unul este pe cale sa iasa la licitatie.

Masina in cauza este cea 114 din cele 200 care au fost construite. Nu numai ca acest 275 GTS arata ca o masina pe care James Bond ar fi dispus sa-si schimbe Aston Martin, dar in spatele stilului sau incredibil de epoca are si un motor V12 de 60 de grade de tip GTS Colombo, capabil sa pompeze 260 de cai putere la 7.000 rpm. Masina a venit initial pe piata din SUA prin Luigi Chinetti Motors din Greenwich, Connecticut, 20 de ani mai tarziu a ajuns in Marea Britanie, cu exteriorul rosu Argento si interiorul din piele neagra, si a fost vanduta ulterior colectionarului elvetian Alain Hotz si a ramas in Elvetia pana 2007, cand a fost achizitionat de actualul proprietar care restaurase integral masina pentru Roelofs Engineering ., ceea ce ia adus certificarea Classiche . Odata cu restaurarea, masina a fost vopsita in negru Nero si completata cu un interior din piele de culoare Cognac.

Clasificarea Classiche, conform lui Ferrar, este un „ certificat de autenticitate pentru toate masinile rutiere Ferrari cu o vechime de peste 20 de ani si este disponibila si pentru Ferrari F1, masini sport si Sport-Prototypes, fara restrictii privind varsta masinii”.

Ceea ce face aceasta masina speciala este ca este o decapotabila, o caracteristica stabilita de Pininfarina si una care a devenit un fix in unele modele Ferrari datorita lor. „Adoptarea unei transmisii cu cinci trepte montata pe spate, care combina cutia de viteze acum complet sincronizata si diferential intr-o singura unitate, a contribuit la imbunatatirea distributiei greutatii, iar aceasta caracteristica ar caracteriza viitoarele generatii de masini rutiere cu motor fata. Produs intre 1964 si 1966, 275GTS a fost modificat putin pe parcursul scurtei sale durate de viata , in afara de adoptarea imbinarilor cu viteza constanta pentru arborele deschis la scurt timp dupa inceperea productiei”, spune casa de licitatii.

La prima vedere, acesta nu seamana cu niciun alt Ferrari, dar creatorii sai s-au asigurat ca are tot ce este mai bun din ambele lumi, puterea si viteza unui Ferrari, cu aspectul clasic si elegant al Pininfarinei, creand o combinatie neasteptata. care este foarte cautat de colectionari si experti.

Pretul masinii nu a fost anuntat, pe site-ul Auxietre & Schmidt, care il vand, scrie ca il dezvaluie doar cand cer rapoarte despre masina, ceea ce ne duce pe ganduri (si suntem foarte siguri de asta) din aia nu este un pret accesibil si ca, pentru a-l avea, ar trebui sa spargi o pusculita foarte, foarte mare.

Aceasta masina face parte din istoria Ferrari si se crede ca nu au mai ramas multe, mai ales in stare atat de buna, in lume, ceea ce o face un obiect special de colectie. In plus, „Roelofs Engineering, care este considerat pe scara larga unul dintre cei mai buni ingineri de motoare Ferrari din lume” a fost responsabil de restaurare, ceea ce adauga si valoarea acesteia.