Subaru BRZ este , fara indoiala, una dintre cele mai interesante masini din ultima vreme. Vorbim despre un mic coupe sport conceput pentru a oferi soferului o experienta de condus clasica si atemporala si se intoarce la dealeri in acest 2021 cu un lifting binemeritat.
Coupe-ul a fost introdus in 2012 ca un efort comun al marcilor japoneze Subaru si Toyota , unde primul s-a concentrat pe crearea unui motor cu 4 cilindriboxer
Pe masura ce ne uitam la fotografiile oficiale, cu siguranta ati observat ca, printre alte aspecte in care BRZ -ul se imbunatateste in aceasta noua versiune, aspectul sau s-a maturizat.
Echipa de proiectare Toyota a stralucit, imbunatatind proportiile masinii, adaugand cativa centimetri in spatele masinii si coborand centrul de greutate general, pur si simplu facand ca pozitia bratului sa arate mai bine plantata pe asfalt.
Acoperisul, capota si panourile frontale sunt realizate din aluminiu pentru a mentine greutatea in jos, fiecare conducta si admisie de aer pe care o vedeti este functionala, de la prizele de aer din fata care ajuta la racirea franelor, pana la deschiderile din spatele anvelopelor din fata, care evacueaza cald. aer din compartimentul motorului.
Aceasta reproiectare totala poate fi vazuta si in cabina, cu un panou de instrumente complet digital, un nou volan multicomanda si un ecran tactil central mare pentru a controla toate sistemele de divertisment.
Pe langa aceasta, putem vedea in fotografiile oficiale ca noul brat va fi in continuare o masina manuala, transmisia preferata a iubitorilor de conducere. Este foarte interesant de vazut cum nisa masinilor sport mentine vie o tehnologie care a cazut din ce in ce mai mult in neutilizare.
In cazul in care ati cautat optiuni, aici va prezentam VW Golf R , disponibil si cu transmisie manuala si un clasic reinviat de Volkswagen.
Insemnand rolul sau in colaborare, Subaru a implementat noi tehnici de constructie pentru a creste integritatea structurala a sasiului, pana la 60% in fata, ceea ce permite, la randul sau, o suspensie imbunatatita fara a face neaparat masina mai inconfortabila.
Aceasta masina sport a revenit pentru a concura cu alte marci precum Mazda. Subaru
Mai simplu spus, cu toate imbunatatirile aduse sasiului si suspensiei, noul brat este si mai distractiv de condus atat pe strada, cat si pe pista, plus ne putem astepta la un raspuns grozav din partea pietei si a comunitatii modder.
Acesta din urma ne aduce mana in mana cu punctul cheie al BRZ , motorul sau boxer , recunoscut pentru ca genereaza un sunet foarte specific datorita amenajarii sale orizontale, care, in aceasta transa, Subaru a marit deplasarea anterioara de la 2 litri la 2,4 litri, In timp ce majoritatea oamenilor se asteptau ca acest nou model sa aiba un turbocompresor, puterea a crescut pana la aproximativ 24 de cai putere.
Subaru a declarat ca nu are nicio intentie sa supraalimenteze bratul, deoarece acest lucru creste drastic costurile de productie si ar reduce fiabilitatea masinii, supunand-o la solicitari mecanice pentru care nu a fost neaparat proiectata.
In ciuda acestui fapt, BRZ nu dezamageste in niciun domeniu. Acest model din 2022 este o imbunatatire clara fata de o masina care a devenit o icoana a tuning -ului actual, abia asteptam sa vedem cum va concura acest Subaru impotriva altor favoriti ai scenei stradale precum Nissan Proto Z, o masina sport incredibila si, mai presus de toate , accesibil. .
Ne asteptam ca Subaru de Mexico sa mentina pretul acestui nou BRZ in aceeasi gama ca modelul anterior; 580.000 de pesos, pret la care va concura cu cea mai bine vanduta masina sport din toate timpurile, Mazda MX-5 .